måndag 31 januari 2011

Provtagning

I morse fick jag vakna tidigt Åkte till Vårdcentralen och tog en massa prover Så om dom är OK så blir det Cellgiftsbehandling i morgon. Det är 3dje gången då är jag halvvägs sedan
Alf åkte på sin vanlga matlagning som är på Måndagar Själv hade jag lite att värma i frysen Så gick vi en liten prommenad ,skulle titta på den lägenheten som dom målar nu, det blir säkert fint där Så fortsatte vi runt ,då stannade jag hos min dotter ,som bor på gatan bakom oss Vi hade en mysig stund .Men Alf höll på att inte få med sig lilla Elvis hem .och här hemma låg han och grät efter mig är ju van att jag ska vara hemma när han kommer hem, ja lilla Elvis är nog mest min hund ,även om han är glad i husse .Med Maja är det alldeles tvärtom. Där är det bara Husse som gäller när han är hemma.Ja dom kan visa vad som gäller våra hundar.
Kl 21:00 ska vi titta på Gynekologen från Askim Vad jag minns var det en rolig serie förra omgången .Sedan får jag nog gå och lägga mig , ska ju upp tidig i morgon också Har lite lätt huvudvärk i dag och mår lite lite illa emmellanåt men det blir inget mer som tur är .
i dag var det någon varmgrad ,men nu är det - 3,7 gr kallt
Ska ordna någon smörgås nu ,och en kopp TE Kram på er / Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar