tisdag 18 januari 2011

Tråkig dag

Ja man får kanske tycka att allt är tråkigt En sådan dag har det varit i dag, kan inte säga direkt vad som är tråkigt Utan det är allt Brukar inte grubbla så mycket ,för det här måste jag ju igenom på något sätt .Men tycker idag att det är långt kvar tills mina behandlingar är klara Tror inte att så många kan sätta sig in i hur tankarna går ibland.Jo ni vänner jag har här ,som har gått igenom detta förstår kanske.Jag vet ju att min prognos är god ,men ibland tror jag inte på det
Ja det är väl bara en deppig dag Men det är svårt att veta att något händer i kroppen som man inte kan ignorera.En massa gifter som både gör nytta och skada För så är det väl.
Man ska vara nöjd ,många har det mycket värre .det vet jag Men idag hjälper det inte mig.
Nej nu får jag rycka upp mig och tänka på något positivt Jag har ju vänner barn o sambo o barnbarn mm som stöttar mig, men dom ser bara mitt yttre Kan inte känna mina känslor
Vi säger att i morgon blir en bättre dag Ska i alla fall bli lite kallare här Det skadar inte men när det fryser till på alla blöta vägar blir det inte roligt Men jag behöver inte ut och åka Bara 2-3 km till Vårdcentralen Ska göra ren min Pick Line den som jag får droppet i (cellgifterna)måste göras varje vecka Så kanske vi ska åka hem till Benny o Yvonne och lämna 2 st nybrända skivor Då har han ny musik på Torsdag    Ha det bra vänner  Kram / Monica

4 kommentarer:

  1. Du är såå stark å jag förstår det går upp å ner hela tiden!!!!Kramar!

    SvaraRadera
  2. Det är bra du skriver av dej mamma, det hjälper dej mycket, o jag tror detta kommer bli bra jag o många fler med mig.. du har varit van värk , de som ej är de , de får nog ett hellvete med detta.. så det är bra mitt i all skit, som du ser blir ljusare till sommaren.. Då ska vi ta fina turer här.. kram

    SvaraRadera
  3. Ja vi finns alla här för dig mamma. Och du har nog rätt i att många utav oss har svårt att sätta oss in i hur du känner och mår.
    Har sagt många gånger till anna-Karin att du ser så pigg ut, men samtidigt har jag förstått att så inte är fallet alla gånger..
    Hoppas det blir en bättre dag för dig idag..
    Tänker på dig...kram

    SvaraRadera
  4. Hej. Det är bra att du skriver av dig och jag förstår också att alla dagar inte kan vara ljusa. Men du klarar det Monika, det är jag säker på. Visserligen har jag inte haft den sjukdomen, men många i min bekantskapskrets har jag följt. De är friska igen En jobbarkompis var bara 18 och det är massor med år sedan. Tror att du är rätt stark innerst inne. Kram Bodil

    SvaraRadera