torsdag 27 januari 2011

Torsdagsdans

Jag vaknade i morse och mådde som vanligt bra ,det är jag glad för.Var lite försiktig med Prommenadbandet idag 6-7 min fick räcka Känns i vaderna idag Sedan har jag vilat lite extra eftersom vi har våran dans på Torsdagar Det är också en form av motion.Och det var en bra kväll , jag har dansat väldigt mycket ,även någon gammaldans Vi var ca 60 st  i dag Alla dansanta. 2 st nya herrar Det är välbehövligt ,för det fattas alltid Nu får vi se om jag klarar att följa med nästa vecka För då är det ju behandling på Tisdag Och det brukar bli lite visset några dagar då.Men kanske ,vi får väl se då.
Nu ska jag titta på något jag spelat in + karlavagnen förstås.
Kram på er / Monica
Nu är det - 14,9 gr kallt  Lite för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar