måndag 3 januari 2011

Måndag kväll

Ska försöka mig på att skriva några rader .i dag har det varit en alltigenom lugn dag Det är -9,8 gr kallt i dag också Men jag har inte varit ute , vet att jag borde gå på prommenader .Är dålig på det Mitt högra ben o rygg säger i från Men jag har ju en Roulator så jag kan ju inte skylla på något jag lovar att jag ska sätta fart .men det är inget nyårslöfte Sådana gillar jag inte
För övrigt mår jag bra i dag också. är lite trött ,men det hör väl till förstår jag.Sover som vanligt dåligt på nätterna så när jag ätit en banan och tagit värktabletter vid ca kl 7;00 sätter jag på radion och somnar om så skönt .Alf och hundarna går en liten promenad,hämtar tidningen ,kokar o äter gröt ,läser en stund .så går dom ut en längre tur ,då börjar jag röra på mig Äter oftast frukost när dom kommer in igen Bara jag alltså Ja så är oftast mina förmiddagar Men jag har ju hela dagen på mig  Vilar lite på EM sedan går kvällen med TV eller här vid datorn
Märker att jag får borsta håret väldigt försiktigt nu Det följer gärna med . Får se hur länge jag får ha det kvar Ska skaffa ett par fina charfar att ha inomhus sedan Peruken får det bli när jag ska ut bland folk tror jag Eller så går jag som jag är o blir ,det återstår att se
Hoppas det blir något bra på Karlavagnen i kväll Den missar jag väldigt sällan Så lampan släck sälla före kl 24.00     Vi får se om jag hör av mig i morgon igen    kram på er / Monica

2 kommentarer:

  1. Hej, vännen!
    Önskar dig en fin fortsättning på 2011 :)
    Kramar om!
    Nina

    SvaraRadera
  2. Hej, hoppas du får en fin dag och kan komma ut lite i den friska luften.
    Kram Annelie

    SvaraRadera