onsdag 19 januari 2011

Främmande

Dagen i dag blev faktiskt mycket bättre Var till Vårdcentralen och gjorde ren min Pick Line Ska göras en gång i veckan Sedan gick Alf en sväng med hundarna Så drack vi kaffe Sedan vilade jag en stund
Sedan satt jag och valde ut lite mer musik ,som jag brände över på skiva, det kom en bekant med en bra skiva Men tänk den gick inte att kopiera Synd för den var såå bra.
Så ringde det vänner som bor i Sunne Dom var här i Deje Så dom ville komma förbi Det var roligt Så gick några timmar Så åt vi lite lätt mat .Så åkte vi till Benny och Yvonne med skivorna jag spelat in åt honom.Vi har alltid mycket att prata om Skratta också Det känns bra Så det blev nog en bra dag Och nu har jag pratat med min son Joel och min dotter Anna-Lena Så nu får det snart bli kväll Ska lyssna en stund på Karlavagnen också Och i morgon är det tänkt att jag ska åka med och Dansa Hoppas det går bra, är ju så roligt
Nu är det kallare -8,5 minus nu Det är också bra Eller hur ??  Kram alla / Monica

2 kommentarer:

  1. Hej. Roligt med besök och så ska du ut och dansa ser jag. Alltid trevligt att läsa om vad du gör. Här har det varit jordbävning i natt, det var därför jag vaknade. Kajor ramlade ju ner från himlen i förra veckan, så man undrar vad där herre menar med detta. Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    Tack för din kommentar i min blogg. Ja då vet du lite om hur det är med fosterbarn i alalfall.
    För våran del har vi den fördelen att vi inte har några andra barn för tillfället och att jag har fått 6 månaders tjänstledighet från mitt jobb för att kunna orka med våran kille som är ganska så krävande. Men jag undrar ju hur jag ska orka jobba och ha energi till det, för så energikrävande är han. Men det löser sig nog ;))
    Kram till dig <3

    SvaraRadera