söndag 30 januari 2011

Nybadade hundar

I morse sov jag länge Var vaken många gånger i natt Så jag gick inte upp föränn efter kl 10:00 Frukost vid ca 10:30, då var det kaffe för Alf ja så kan det bli hos oss.Så gick han en prommenad till med hundarna,sedan badade han dom Det var välbehövligt Så borstade han dom och klippte klor,och runt tassarna Så nu är de så fina .Ska sätta ut ett par kort på dom
Så lagade jag middag Det blev kycklinglår i ugn + färdigblandade ungnsgrönsaker ,även med potatis i, bara att rosta i ugnen Mycket gott.
Nu har vi tittat på tv en stund Landet Runt mm .Så har hundarna varit på prommenad igen Snart är  det Solsidan Sedan kanske det får bli en bok .för det var just inget att titta på
jag var inte ute idag heller Det blev en tur på Promenadbandet ,och jag ska ta en tur till där om en stund .
Det har varit milt i dag Men nu är det - 6,6 gr kallt

Nu får det bli lite kaffe med Sockerkaka som Alf bakade i går Dom lyckas han alltid med ,så jag vågar inte konnkurera där   kram / Monica

På det understa kortet är dom nybadade Fryser lite då . (tror jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar