söndag 16 januari 2011

En slappardag till

I dag har det inte hänt så mycket Jag mår ungefär lika Med andra ord ,rätt så bra Har pratat med vänner både här och i telefon.Jag började på en bra bok för några dagar sedan Men har lite svårt att motivera mig att läsa Men jag ska göra ett försök sedan Innan jag hade dator läste jag flera böcker i veckan Men det kanske blir så Virkade gjorde jag också mycket Men det blir inte heller av Sticka är svårare för armar o nacke Får nog börja kolla efter något mönster och börja med något .
Jag är fortfarande rätt så trött vet inte hur fort man återhämtar sig efter man fått blod.Det är ju 5 dagar sedan nu Borde kännas så småningom
Har hört att flera vänner skaffat sig Årets Julklapp Ett Prommenadband Vore kanske inte så dumt Det fanns en tävling på  http://www.attract.nu/ skulle motivera varför man ville vinna Jag har skickat iväg 2 olika slogans Någon måste ju vinna Tycker 3950 kr är lite mycket just nu
I dag är det milt Nu är det 2,9 gr varmt Blir svårt att ta sig fram ute.Halkigt och besvärligt .
Ska titta på Solsidan som börjar nu kl 20:00 om det är något att ha kan ju vara Kram Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar