onsdag 26 januari 2011

Promenadband

Nu äntligen har det hänt. Vi åkte tidigt till Karlstad föra att köpa ett prommenadband Vi åkte till Mitt I City och handlade på Clas Ohlsson Hiss direkt ner till bilarna det var bekvämt.Så när vi kom hem provade jag ca 5min Får nog vara föriktig i början. Alf fortsätter att måla i en lägenhet, jag bakade lite vanliga rågbrödskakor sedan åkte jag till Vårdcentralen för att rengöra min Pick Line Den jag får droppet i (Cellgifterna)Ska ta nya prover på Måndag morgon.Om allt är bra så ska jag på min 3dje cellgiftsbehandling på Tisdag. Då är jag halvvägs är kanske färdig i mitten av April , nu får jag hoppas detta gör nytta ,så inget sprider sig i kroppen
Så var jag och handlade en del ,Så värmde vi lite mat Sedan tog jag yterligare en liten prommenad på bandet Alf tog lite kort på mig och jag ytterligare några Ska försöka sätta in dom här nu    Nu är det -17,9 gr kallt det är för mycket
Ska titta på Uppdrag Granskning sedan handlar om IKEA såg jag




Sätter in ett par kort hur det ser ut när jag kommer hem, Lilla Elvis blir så glad ,så ska han alltid ha mina kängor en liten stund Eller om jag har skor så är det dom Så har det alltid varit .    Kram på er / Monica

2 kommentarer:

  1. så de blev ett promenadband jag har ett svart,men de har blivit dåligt me gånen på de men man får skärpa sig. Skönt att de går framåt för dej, du ser glad ut iaf. Ta hand om dej vännen.

    SvaraRadera
  2. Kul mor.:) du ser verkligen jättenöjd ut.
    Skönt för dig att kunna röra på dig lite, när du kanke inte orkar gå utomhus.
    Kram..

    SvaraRadera