torsdag 6 januari 2011

Danskväll

Det blir bara några korta rader i kväll, dagen har varit bra Och i kväll har vi varit till Edsvalla på motionsdans (18:00 - 21.30) Jag dansade en hel del och det var som vanligt roligt Till och med en Shottis blev det trots att ryggen protestrerade, gammeldans är ju bara såå roligt 
det snöade en hel del när vi åkte ,och mycket snö hade det kommit när vi skulle hem men resan gick trots allt bra Fyrhjulsdrift och en bra yrkeschauför gjorde väl sitt förstår jag Nu är det +-noll gr här
Hundarna blev som vanligt så glada när vi kom hem igen och det känns skönt att dom är två som trivs i lag
i morgon måste vi städa lite här sedan ska jag bara ta det lungt  Ska nog ta undan alla julsaker tror jag
Nu säger jag Godnatt kl är nu 24:00 / Monica

2 kommentarer:

  1. Jag har städat undan mina alla mina julsaker, men mina köksgardiner hänger kvar, de är röd och vitrutiga så det är ju åtminstone inga tomtar på dom. Jag har beställt nya köksgardiner så jag väntar att ta ner dom till de nya kommer.
    Ha en fin dag , Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Dans är ju så roligt och så nyttig motion.

    SvaraRadera