fredag 21 januari 2011

Fredag kväll

Ja så var det fredag kväll igen då Har tittat på Lets Dance Tänk om man kunde dansa så, nej då jag är nöjd med det jag kan Både modernt och gammalt Buggen har jag fått lägga på hyllan Lite synd ,för det var nog det roligaste.
I dag blev det lite städning Men handla får vi göra i morgon fm.Alf har hjälpt hyresvärden lite idag Ett av parhusen som ska målas en del Så kom dom hit och drack kaffe ,även min dotter Anna-Lena tittade förbi då.
Så åt vi middag Färsbiffar som fanns i frysen och stekta kantareller, potatis och sallad Gott.
Ikväll blev jag lite illamående ,men tog snabbt en tablett ,och vilade en stund .Så det gick över .
Hat ätit en kvällsmacka och det gick bra  Nu ska jag lyssna sista timmen på Karlavagnen
Får se om det kan hända något spännande i morgon   Godnatt vänner / Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar