torsdag 13 januari 2011

Kanske något piggare

Tror jag är lite piggare idag Men jag har vilat mycket Och matlusten är det inget fel på Det är jag glad för .Kommer väl snart någon sådan dag också när inget passar.Nu har jag alldeles nyss pratat med min allra bästa vän ,som jag hade när jag bodde i Västerås Vi var arbetskamrater och grannar i många år ca 13 år tror jag, vi hade många roliga stunder då Den tiden med henne skulle jag vilja ha tillbaks ibland Men hoppas att vi kan träffas framöver ,för det var många år sedan nu.ca 20 år tror jag Tänk att tiden går så .Vi började få kontakt på Faccbook för ett tag sedan, dator är bra många gånger
Och nu när jag inte har den riktiga orken ,så blir det lite fler stunder här
Och tack alla ni som kommenterer här eller på FB Det betyder så mycket att ha er som bryr er.
Tror det får räcka så idag Kommer fortsättning i morgon  Kram  / Monica

4 kommentarer:

  1. datorn är bra mor...kram

    SvaraRadera
  2. För mig betydde datorn jättemycket under sjukdomstiden. Jag skrev av mig mycket av mina tankar och funderingar på det sättet, så som du gör nu.

    Allt gott inför morgondagen också.

    SvaraRadera
  3. men visst är de så att datorn gör mycket bra för oss som inte kanske alltid orkar ha den fysiska kontakten. Skönt att du är lite uppåt, ta de med ro så ska de nog bli bra.Hoppas du får en bra dag i dag. kram annelie b

    SvaraRadera
  4. Har dej i mina tankar min vän.Hoppas du orkar med den tuffa tid som du ska genomgå.Efter det så ler solen igen/ Många kramar din vän i Östersund

    SvaraRadera