måndag 10 januari 2011

Städat bort Julen

Ja nu har vi städat bort julen Skönt när allt är som vanligt igen Strykit och satt upp andra gardiner i köket ,och tvättat alla juldukar Allt är i sin ordning.Så har jag stekt biffar det blev många .Räcker säkert till 10-12 middagar om inte mer 
Så måste jag ducha nu i kväll,för jag är ingen morgonmänniska. Vi måste åka härifrån ca 8:30 i morgonbitti det är dags för min andra omgång Cellegifter Börjar kännas lite oroligt Man vet ju aldrig gång efter annan hur man reagerar men det ska väl gå bra hoppas jag Nu har jag inte så mycket hår kvar på den högra halvan Värst är det bak Förstår att mycket åker nu i duchen Men inget att göra åt.Vore kanske bättre om allt lossnade direkt. Lisen en god vän ska komma hit någon dag och hjälpa mig knyta charfar snyggt så kanske man vill ha det hemma Vi får se hur jag känner Peruken får bli ute bland folk 
Så har jag anmält mig till en sminkkurs som heter Look Good...Feel Better kurs  Den börjar den 15 Feb Är 2 gånger Helt gratis Efter kursen får man en hel necessär med produkter som kosmetikaföretagen ger bort helt gratis Hoppas jag är i kondition då så jag kan åka till stan på detta då.  nej nu är det duchen som väntar   kram på er  / Monica

1 kommentar:

  1. Mina tankar kommer att vara hos dig imorgon.
    Jag ska också till sjukhuset imorgon - till röntgen. Ska röntga höftleder och händer.
    Kramar från Ingela i Bollebygd

    SvaraRadera