fredag 28 januari 2011

Let's Dance

Fredag kväll

Vaknade vid 9 tiden Gick upp ,åt lite frukost .Sedan började jag städa lite. Jag dammtorkar,städar köket,och badrummet ordentligt, vattnar blommor mm. Alf min käre Sambo dammsugar och torkar golven Den fördelningen har vi haft i drygt 5 år nu Känns bra för min rygg att jag slipper dessa göromål.Körde även en tvättmaskin .sedan drack vi kaffe.
Så åkte jag till Forshaga och handlade Lite bättre affärer där än här i Deje
Så ordnade vi lite mat Då är det Alf som oftast skalar potatis ,jag ordnar tillbehören I dag var det Kottlett sallad mm .
Sedan började jag må lite illa Det bara kommer över mig ibland Men jag gick och vilade ett par timmar Somnade en stund .
Nu har vi tittat på Let's Dance Roligt att Rally Tina leder .Snart får vi se hur det går,vilken som åker ut mm.
Tillägass kan att vi drack kaffe och en Semla under dansen Får se hur det går .Men jag har tagit en tablett mot illamående nu. Då brukar det gå bra
Nu är det bara -5,1 gr kallt Det räcker bra
Har bara prommenerat en gång idag ca 6 min Känns i vaderna så jag tar det försiktigt (på prommenadbandet)Det känns för det är lite motlut,eller lite uppförsbacke kanske det heter .
Ha det bra alla  / Monica

1 kommentar:

  1. hej de är jätte bra att du tar de lungt, men vilken gubbe du har som fixar , men jag tycker du gör mycket fast du inte är ok, mer än mej iaf. Jag hoppas din dag blir bra i dag med . ta hand om dej. kram från annelie B

    SvaraRadera