tisdag 25 januari 2011

Bakat bullar

Vaknade och mådde bra i morse också det får jag vara glad för Men jag går sällan upp före kl 09:30 eller ibland ännu senare Lyssnar på radion och slumrar lite också Så när jag äter frukost ,som oftast består av kaffe och rostade grova smörgåsar ,så är det dags för Alf att ta en kopp också Han äter gröt mycket tidigare .
Sedan satte vi en bulldeg goda bullar med mycket smör och Mandelmassa Alf gick och hjälpte Hyresvärden att måla i en lägenhet här ,så kom dom hit och fick kaffe och färska bullar + en smörgås
Så vilade jag mig en liten stund ,sedan var det dags för middag .Sedan åkte vi till Lilian och Gösta i Olsäter Så då blev det kaffe igen Och jag provade deras nya Prommenadband det var toppen Så ett sådant får det bli
Nu ska jag titta på en serie som jag spelat in på video ,och Karlavagnen som vanligt

Ha det bra alla / Monica

Nu är det kallt igen -11 gr kallt  Vi får se var det tar vägen denna gång 1

1 kommentar:

  1. Så trevligt för de som jobbade med lägenheten att få ett litet avbrott med gott fika.
    Jag lurar också på ett promenadband, det verkar var bra och lätt att använda, det är så lätt hänt att motionsredskapen bara blir ståendes och samla damm här hemma hos mig......
    Här är den minus 10 grader nu och jag är så trött på kyla och snö, jag vill ha vår, med fågelkvitter och sol.
    Ha en bra dag Monica.
    Kram Annelie

    SvaraRadera