lördag 15 januari 2011

Lite foton idag

Skriver lite tidigare i dag, har nog mått lite bättre.Vi har bakat 2 soters matbröd Ett med surdeg + ett med aprikoser och katrinplommon i Bägge två mycket goda. Känns väl lite konstigt utan hår Men det går bra hemma här Känns varmt att ha något på tycker jag Får väl vänja mig.Hundarna som är Cavaljer King Charles är lite fundersamma Särskilt lilla Elvis snart 2 år gammal Han kom i morse med ett skutt upp i sängen efter morgomprommenaden Så blev han helt stilla ,bara stirrade på mitt huvud men så började han slicka på hår botten precis som han skulle trösta mig Så kröp han intill mig och somnade .Ja det är ljuvliga hundar detta











Så har min Sambo tagit en hel del kort på mig Det första är på Julafton ,med min dotter o son Sedan kommer dom idag ,både med och utan peruk o charf
Visst är peruken snygg i alla fall        Hörs i morgon   kram  Monica

6 kommentarer:

  1. Peruken är snygg.
    Roligt att få en bild av dig. :)

    SvaraRadera
  2. Verkligen snygg peruk såg väldigt naturlig ut. Kram

    SvaraRadera
  3. Starkt av dig att visa dig i alla olika varianter.....kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. hej men de var en snygg tjej, du är med eller utan, ser ut som riktig hår. Kul prata med dej. Ha de gott nu. kram från annelie B

    SvaraRadera
  5. väldigt fin peruk :)
    o du klädde verkligen i scarfen kramar !!!
    du e stark

    SvaraRadera
  6. Jättefin peruk, Monica! Och jättefin utan är du också :) Kramar Caroline

    SvaraRadera