söndag 23 januari 2011

Prommenad i dag

Jag mår lika bra idag Sköönt tycker jag Var med på en rätt så lång prommenad i dag Solen sken lite ibland broddar och Roulator får det vara ,då går det bra.ska nog köpa ett prommenadband ,så jag kan gå varje dag inne Motionscykel har jag det går rätt så bra Men det är det där att det ska helst vara varjr dag .Alf och hundarna följde med mig också,men de fortsatte en bra stund till .så dom kunde springa lösa i skogen Roligt tycker dom
Sedan åkteAlf med min dotter för att hämta en soffa i Karlstad Men först fick dom hämta hem släpkärran som var hos en son I Segerstad  Där blev det nog stopp förstår jag Kaffe mm ,för dom är inte hemma än Dom åkte redan kl 15:00 jag vilade ,eller rättare sagt somnade jag en bra stund Så nu är jag pigg i kväll Nu får det bli Solsidan ,sedan läsa kanske .
Nu är det -4;3 gr kallt    Kommer mer i morgon / Monica

1 kommentar:

  1. hej monica, hoppas du får en bra måndag, här lyser solen får hoppas man hittar nåt bra i dag känner mej lite att nån förkylning är på gång. Har inget planerat i dag får se vad som blir. Ha de bra i dag nu. kram annelie

    SvaraRadera