söndag 9 januari 2011

Söndagskväll

Återigen en dag till ända snart Humöret kunde vara bättre men nu ikväll vid 6 tiden kom jag mig för att baka lite goda bullar har ett så gott recept på Extra goda Smörbullar det blir ca 45 st (dubbelt recept)Använde mig av laktosfritt smör och mjölk .Sä nu tror jag min sons flickvän kan ta ett par bullar nästa gång Hon har alltid fått hembakt smörgås med majonäs ock skinka en gåg och kalvsylta en gång Men nu ska jag ha i frysen som passar oss alla Var ju inget extra besvär bara handla lite annorlunda
Dessa bullar jäser nu ,så dom blir väl färdiga sent Men vad gör det
i morgon måste jag ta mig för att städa bort julen .Så ska jag steka köttfärsbiffar på 2,5 kg färs blandar Nöt +blandfärs+ älgfärs Bra att ha om jag kommer att må dåligt några dagar Ska ju på min 2dra Cellgiftsbehandling nu på Tisdag Och nu mina vänner sitter håret väldigt löst Mycket är borta Trösten är väl att det kommer tillbaks  Kanske i sommar redan
Nu är det +1,2 gr varmt ute Halkigt och besvärligt Synd om denna fina snö ska försvinna redan Vi behöver inte mer Men som det var här var det bra men vädret kan man inte bestämma över ,inte heller sjukdommar man drabbas av    Ha det bra alla vänner  / Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar