fredag 14 januari 2011

Snaggat håret

Ja nu är det gjort jag är kortsnaggad nu ,där det var något kvar Det är kanske lite konstigt Men ändå var jag så inställ på det ,så det gick bra Åkte från frissan i min fina Peruk Vi var och storhandlade en hel del Bra att ha hemma om det kommer dåligare dagar När jag kom hem tog jag av mig peruken ,och så sitter jag nu Känns inte så konstigt här för min Sambo är helt och hållet kal på huvud mm ,blev det redan på 80 talet pga någon sjukdom Så nu blir vi lika ett tag framöver Får se om jag ska fixa några snygga charfar om jag känner för att ha det i bland Och Peruken får det bli när vi ska åka på dans Känns kanske lite bättre så.
Idag har det varit lite fram o tillbaka Ont i hela kroppen Mycket muskelvärk Värre än vanligt och magen krånglar Men det lugnade sig lite på em så jag kom till frissan och affären Det känns bra så för idag.Och nu har vi tittat på Lets Dance Ska göra ett avbrott och se resultatet nu Någon måste åka ut idag Jag har inte direkt någon favorit Tänk det blev paus nästan på en gång Så jag fortsätter skriva i morgon istället Då ska vi baka Matbröd om allt är som det ska  Kram Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar