lördag 22 januari 2011

Lördagkväll

Jag skulle skriva för ett par timmar sedan .Men då var det datastrul här Men nu så går det igen .
Vi var och handlade lite på förmiddagen, jag mår fortfarande oförskämt bra Känns härligt
Fick middagsfrämmande av min son Joel och hans son Alexander Är alltid lika roligt när dom kommer och hälsar på Men så lång Alexandet blivit Snart huvudet längre än sin Pappa han är drygt 13 år nu, vad ska det bli tro? Jag gjorde en härlig fiskrätt ,bestående av Torsk,Cream Frachie ,lite buljong ,lite vatten plus mycket dill Jättegott vill jag lova.Men potatis och grönsaker .och som vanligt ska det vara någon smaskig efterrätt .Den fixade min Sambo En härlig Lingonmousse Dom var nöjda kan jag nog säga.Så det blev några trevliga timmar.
Så har vi tittat på avslutningen På Slottet Vi tycker att det varit en mycket bra omgång .Nu går det en film med Julia Roberts Men jag orkade inte förtsätta titta på den nu.Ska lägga mig och läsa en stund i stället   Vi hörs i morgon Kram på er   / Monica
Nu är det - 6 gr kallt   Bra !!

3 kommentarer:

  1. men va kul att du mår bra hoppas de käns så i dag med.ja du barnbarna växer om en mitt äldsta barnbarn är 13 han har vuxit om mej (jag är 1,65) står väl inte på fören alla barnbarn har vuxit om sin mormor. Jag har inte gjort nåt i dag tagit de lugnt. Ta hand om dej. kram annelie b

    SvaraRadera
  2. Ja det var supertrevligt och jättegod mat..:)
    sen var det framför allt skönt att se dig så pigg och glad
    ja undra när Alexander ska sluta växa.?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det har tur som har dig Monika:)Skönt du mår bra så bra som du kan:)Kram

    SvaraRadera