söndag 2 januari 2011

En bra dag

Ja det blev en bra dag igen Har lite mer ont i rygg o ben efter dansen på Nyårsafton och tyvärr märker jag att jag får borsta håret försiktigt Det börjar tunnas ur nu Men det får jag stå ut med ,men det känns lite konstigt att tänka på ändå.Bäst är att jag inte mår illa .
I dag har min yngste son Joel och hans flickvän Anna-Karin varit här på mat jag bjöd på Nötstek med en god sås ,potatis o grönsaker.Tror det var uppskattat
Nu är det lite kallare igen -9,6 gr Men det är överkomligt

Min son Joel med son o flickvän


Våra hundar  Överst är det våran Elvis  Så är det Maja Underbara hundar Men det tycker väl alla hussar o mattar om sina hundar Tur att jag har min Sambo som som går långa prommenader med dom Finns härliga stigar i skogen här ,som dom får springa lösa Elvis springer snabbt överallt maja lunkar på lite försiktigare Ja dom är verkligen väldigt olika ,men har också roligt med varann .
ja nu får det bli lite TV kanske .Så får vi se hur jag mår i morgon  Ha det så bra / Monica

1 kommentar:

  1. Det var jättetrevligt och supersmaskigt..som alltid när du bjuder på mat..:)

    SvaraRadera