lördag 29 januari 2011

Lördag kväll

Ja så var det lördag kväll igen Har inte gjort så mycket idag,förutom att vi bakat 4 st goda limpor,som det är många sorters mjöl och kli ,kross och katrinplommon och aprikoser Jättegoda !
Jag har gått 2 omgångar på prommenadbandet men bara 6-7 min åt gången.Vågade inte gå ut ,synd för det var väldigt soligt ute.Känt mig lite illamående fram o tillbaka några dagar nu .Men det blir inget av det som tur är.Är lite tröttare också .Ska ta prover på Måndag morgon Kanske blodbrist igen Är tydligen en väldigt vanlig biverkan
Tittat lite på TV Men inget särskilt på lördagar nu tycker jag. Gamla episoder från alla åren på Slottet
Nu får det kanske bli att läsa en stund om jag inte somnar.
Nu är det -2,4 gr kallt (Skönt) Och ljust mycket längre på dagarna .
Så det blir nog en vår igen ska ni se    Kram / Monica

2 kommentarer:

  1. Låter som ett väldigt gott matbröd. Angående min trötthet beror det inte på lågt blodvärde, har alltid höga värden - även under cellgiftstiden. Jag tror mera på att jag har haft lite för mycket runt omkring mig ett tag nu igen.
    Hoppas att du får slippa illamåendet och att du tar det lugnt och vilar ordentligt.
    Kram från Ingela

    SvaraRadera
  2. hoppas du får en bra dag i dag söndag, solen finns här nu, Jag ska på ljusparty vid 5 så får jag komma ut ett tag. Sköt om dej. Jag har gått på mitt band 10 min om dgen får ont i knät, får de ävenute de är artrosen som spökar.kram annelie

    SvaraRadera