fredag 7 januari 2011

Karlavagnen

Fredag kväll  har tittat på Lets Dance nu Alltid roligt ,det var en del intressanta par med och dansade På spåret har jag spelat in ,det får vi tiita på i morgon.För nu är det Karlavagnen som gäller.och det är min absoluta favorit i kväll Marcus Birro så klart Har lyssnat på honom live och det var en höjdare I Hagfors kyrka som var mer än fullsatt
I dag har jag varit och tagit en hel del prover + rengörning på min Pick Line som jag har i armen
Sedan gjorde jag i ordning en Nötstek med god sås ,potatis o grönsaker + en god efterätt bestående av en Lingonmosse min Sambo Alf gör den Är mycket god  Det blev lite extra gott idag ,för mitt barnbarn Kim och hans flickvän Caroline som  annars bor och arbetar i Stockholm var här och Kims systrar Sandra och Rebecca var också med.Det blev en trevlig eftermiddag och kväll Saknar dom redan Men vi ses säkert snart igen
Nu är det lite kallare igen just nu är det -11 gr kallt Hoppas det inte blir kallare ,för det räcker
I morse när jag vaknade mådde jag lite illa Tyckte det var lite jobbigt att åka på provtagningen idag Men det lugnade sig när jag kom hem Vilade en stund sedan gick det bra att börja med matlagningen
I morgon är vi bjudna till Alfs son Anders med frun Åsa och dottern Frida Det blir säkert roligt Vi får säkert något gott att äta också berättar mer i morgon     /  Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar