torsdag 31 mars 2011

Dans i dag !!

Jag tog det lungt på fm,så kom en god vän och hälsade på, Märta !Och vilka fina rosor jag fick av henne Ally och Rigmor.Behövde lite uppmuntran sa hon,och för att jag är med och hjälper till på dansen.Men det är ju bara roligt. Det var Alf som spelade i dag,alla var nöjda med musiken.Roligt ! Ja jag orkade dansa i dag också.Det gick väldigt bra.Så om jag känner mig lika OK imorgon ,så har jag lovat åka med igen.Till Skoga.Det är Holens som kommer.Dom gillar Alf mycket.Och det är ju så roligt att komma ut.Orkar jag inte dansa så mycket så gör det inget.Sitta och lyssna är inte heller fel.Alltid någon att prata med.
Nu ska vi snart ta en kopp te med något till,sedan ska jag titta på något jag spelat in på den nya boxen.Den var väldigt lätt att spela in på.
Ni får ha det så bra / Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar