lördag 19 mars 2011

Solig Lördag

Ja idag har det nog varit sol hela dagen.Jag ligger alltid kvar och lyssnar på Ring så spelar vi.Satt på strax efter kl 8 .Men tror jag somnade om undan för undan.Sov dåligt i natt.jag har inte mått illa idag,men är väldigt trött.Beror väl på lågt blodvärde.Alf var borta några timmar,och jag och hundarna la oss och sov.Tror jag sov i 2 timmar.Men så såg jag att solen sken så fint.Så jag satte mig på verandan någon timme.Så kom Husse hem och gick en långprommenad med hundarna.Jag började med maten Det blev en god fiskrätt idag,det är aldrig fel.
Nu har vi tittat på Lasse Kroners nya frågetävling.Den var trevlig.Inte lätt att komma ihåg vad man lärde sig i klass 1-5 i skolan.Barnen var nog duktigare.Nu är det Körslaget som står på. Hörde att det blir Karlavagnen i dag också.Det brukar det inte vara på lördagar.Får väl höra vad det blir.
Hoppas det blir sol i morgon också.Ha det så bra alla /  Monica !
PS Nu ska det bli Proviva och en smörgås !

1 kommentar:

  1. Så skönt att du kan vila när du behöver det.Hoppas du kan få upp ditt blodvärde lite, så kanske du kan få lite mera ork.

    Jag såg inte Kroners program i går, jag hade tänkt göra det men det kom annat i vägen. Jag såg några av de amerikanska programmen som är förebild till de här, för länge sedan.
    Jag tyckte upplägget var ganska trevligt.
    Hoppas nu att din söndag blir lika solig och fin som lördagen var.
    Var rädd om dig Monica.
    Kram Annelie

    SvaraRadera