lördag 5 mars 2011

Lördagskväll

Jag har varit lite trött i dag också.Tar några dagar innan jag känner någon förändring av att jag fick blod igår.Vi kom inte iväg förrän framåt eftermiddagen och handlade.Men då var det lite lugnare i affären.Och jag fick tag i allt jag skulle ha och lite till som vanligt.Ska ju ha främmande på middag i morgon Och vi ska fixa till en trerätters middag.kan ju vara roligt.Berättar i morgon vad och hur det blev.Alf ska göra någon god sockerkaka med indränkt vanilfyllning.Så dom får börja med kaffe när dom kommer Middagen blir senare.Så det blir att gå upp i tid i morgon.Blir en del att ordna med.Men vi hjälps åt som tur är.Annars hade jag inte orkat nu.
Får försöka lägga mig i tid idag. Nu är det -1,1 gr kallt Hoppas på sol i morgon också. Kram på er / Monica!

1 kommentar:

  1. hej hoppas ni får tilll dagen, men va bra att ni kan ordna lite mys fast du inte är på topp. Jag har kommit i nåt vakcum nu känns lite tungt, vet inte om de varit lite mycket ett tag nu, men man kommer på banan snart igen. Kram hela dagen.....annelie

    SvaraRadera