fredag 4 mars 2011

Nytankad

Fick gå upp tidigt i morse (07:00) Var på sjukhuset ca 08:15.Tog blodprover först,så att dom kan beställa blod till mig .Så jag kunde slumra 1 timma innan det kunde börja.Sköterskan hade tagit ett extra prov för att se mitt blodvärde.I onsdags hade jag 95 i värde Imorse endast 2 dagar efter var det nere i endast 80.Så det var tur jag fick komma så på en gång.Jag var färdig kl 12:30.Då kom Alf och hämtade mig.Vi åkte och hälsade på min son Joel på jobbet (Flugger Färg) Vi kom överens om att dom kommer på mat på Söndag .Då hinner jag komma igen lite innan.Så åkte vi till Tuppen,en matservering och åt .För då var jag jättehungrig.Så skulle vi handla,men då gick luften ur mig.Så vi åkte hem istället Handla får vi göra i morgon.
Jag vilade en stund,Alf gick med hundarna.Därefter städade vi.Skönt att ha det gjort.Därefter blev det dagens första kaffe för mig.
Så blev det vila en stund till.Och nu har vi tittat  på Let's Dance Nu är det spännande .Vem kan åka ut tro.Vi får se om en stund.
I dag kom aldrig solen fram Hoppas få se den i morgon.
Nuär det -0,3 gr kallt    kram alla som läser här / Monica!

1 kommentar:

  1. Det var kul att ni kom förbi jobbet..:) och det
    Ska bli jättetrevligt att komma till er på söndag.
    Var ju länge sedan man träffade Anders och
    Åsa också.. Hoppas du känner dig lite piggare
    Då, nu när du har fått lite blod...

    Kram på dig mammsen..:)

    SvaraRadera