onsdag 23 mars 2011

Något bättre idag

I dag mår jag något bättre än igår.Men inte helt OK.Men det är väl som det brukar,bara jag vilar en hel del så är det överkomligt.Får se om det blir någon dans för mig imorgon .Behöver ju träffa vänner också.Och jag har inte långt hem om jag inte skulle orka hela tiden.
Men jag har grejat en del idag ,har plockat bort en del gamla specerier,och konserver.Får nog handla lite mindre tror jag.För om det står 2009 så tycker jag inte jag vill använda det.
Jag har även lagat middag,Kotlett sallad potatis mm men tyvärr smakar inget som det ska .Tror det smakar bly av det mesta.Men nu i kväll kokade jag lite Nyponsoppa ,åt den ljummen med lite vaniljglass Det smakade lite mer .
Nu är det verkligen hundväder ute.Jag menar att dom blir så smutsiga,så Alf får ta dom i tvätthon och ducha efter varje gång.Tur att dom är lite mindre så det går bra.
Jag har fått någon konstig blodutgutning på armen .är tydligen efter att jag fick blod i måndags.Är hårt och ömt,får se hur det är i morgon,får kanske kontakta sjuksköterskan och fråga.
Nu får det bli lite mer TV och sedan sängen och Karlavagnen .
Godnatt på er / Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar