tisdag 29 mars 2011

Bakat bröd igen

Låg som vanligt rätt så länge. Åt min frukost vid 10 tiden.Sen kom Alf hem med en Semla,men det får nog bli den sista nu på ett tag.
Jag tog fam flera paket köttfärs + Älgfärs,och stekte en massa biffar och frös in. Bra att ha när man inte vill laga mat.Så gjorde vi 2 mörka limpor Dom som är jättegoda.Men jag får nog hålla mig till det jag bakade igår.Inget vanligt mjöl i dom.
Imorgon ska jag och göra ren min Pick Line på VC. Sedan är det förhoppningsvis bara en rengörning kvar nästa vecka.Veckan därpå är det min sista behandling,om alla prover är bra förstås.
När jag kommer hem i morgon ska jag ringa till Lisen Engmalm,hon kommer hit och ska lära mig knyta charfar snyggt.För håret lär nog inte komma igen förrän senare i sommar elle hösten kanske.hon är duktig på mycket Titta gärna på  http://www.engmalms.se/ Där ser ni vad både hon och han gör.
Jag berättar mer i morgon hur det gick /  Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar