fredag 18 mars 2011

Ett bra telefonsamtal i dag

I morse var jag och tog nya prover igen.Sedan åkte vi och storhandlade.Det behövs ibland.sedan drack vi kaffe ,och jag började dammtorka mm.Då ringde telefon,det var min sköterska från lassarettet.Hon hade redan fått provsvaren.Och dom var OK Så nu blir det behandling på Måndag.Men blodvärdet hade gått ner från 112 till 95 Inte så bra,så nu blir det antagligen blod också då.
Alf kom in efter en prommenad med hundarna,då började han dammsuga och torka golven.Jag har tur som har så god hjälp.Det är ryggen som har svårt med sådana sysslor.I dag åt vi en färdiggrillad Kyckling,lite potatissallad och grönsaker Det fick duga.
Nu blir det snart Let's Dance.Semifinal tror jag .3 par kvar.Det är lite spännande.  Ha det så bra / Monica !

1 kommentar:

  1. hej men de var skönt att de blir av nu på måndag då. Hoppas du haft enbra lördg med. Jag har rensat lite i dag och varit ute en sväng. Vi hörs igen ta hand om dej. kram

    SvaraRadera