fredag 25 mars 2011

Finalen i let's dance

Så var det fredag igen då,jag har mått rätt så bra idag .Vi städade som vanligt på fm.Men det är snart gjort när man hjälps åt.
Jag åt bara lite soppa och en smörgås till middag,för vi skulle skutsa min son och hans tjej till Karlstad. Magen är lite orolig så det är bäst att vara förskiktig.Dom skulle gå på bio,och sedan äta på en restaurang.Och då passade vi på att handla i stan.Vi besökte en rätt så nyöppnad affär.Jag skulle ha en massa konstiga saker ,som jag inte vet om det finns här.Olika sorters kryddor och Röd currypasta mm mm Jag ska försöka börja med LCHF mat.Har skrivit ut en massa recept.Funderar också på en Brevkurs Ni kan se på http://www.lifzone.se/ Hennes blogg är fantastisk.Hon var med i programmer Halv Åtta Hos Mig när det sändes från Karlstad.
Nu har vi sett finalen i Let's Dance också,dom var lika bra tycker nog jag.Men roligt för Jessicca som vann .
Nu ska jag lyssna på Karlavagnen en stund i sängen tror jag .
Godnatt på er / Monica /

2 kommentarer:

  1. Jag ska klicka mig vidare till länken du har i din blogg, jag har så svårt för det där med olika dieter, jag hoppar på en den ena, en den andra, sen blir det bara en enda röra av allt tillsammans och då hjälper det ju inte...men jag ska kolla bloggen du rekommenderar och se om jag kan få lite inspiration, våren och sommaren är ju snart här, och kroppen ser ut precis som förra sommaren om inte värre, och det lovade jag mig själv att den inte skulle...
    Önskar dig en fin lördag, med sol och lite go värme.
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. jag får nog oxå gå in kolla som annelie L, se om man får nån motivation. Hoppas du mår bättre i dag men de verkar så, nu i kväll blir d e körslaget tror jag, annars ahr dagen varit lite kylig, inte gjort så mycket. Vi får höras igen. Ta hand om dej. kram på dej från annelie

    SvaraRadera