torsdag 3 mars 2011

Dans trots allt

Dagen gick som vanligt ,lungnt och stilla.Vilade en hel del fram till kl 16:00.Då var kaffet och smörgåsarna gjorda.16.30 åkte vi på dans .Trodde knappast det ,men det gick skapligt att dansa .3 timmar gick fort.Vi var 75 st på dansen idag Det är ett bra resultat.Men tyvärr är det lite för lie med gubbar.Eller så är det för mycket damer.Man kan ta det som man vill.
I dag har det varit strålande sol .Synd att jag har så svårt att gå ute.Men nu går det nog att sitta i lä på altanen Så får jag ta en tur på prommenadbandet .Så går det också att göra.Ska ju fortsätta detta fina väder .I morgon ska jag vara på Lassarettet redan kl 8:30 Ska få 2 påsar blod.Det är bra så jag inte blir tröttare igen.
Tror det är lika grader idag -0,6 gr kallt Nu ska vi titta på Halv Åtta som jag spelat in   ha det så bra mina vänner / Monica!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar