onsdag 16 mars 2011

Onsdag kväll

Dagarna går i varje fall.Nu är det redan kväll.Har inte gjort något särskilt idag.var till Vårdcentrelen för att göra ren min Pick Line.Det måste jag varje vecka ,utom den veckan jag är på behandling.Och det blev ju ingen denna vecka.
Så åkte vi och handlade lite .Och vi köte semlor igen.Och den gick ner.Tur jag har medicin som gör att jag kan äta fast jag mår lite illa.Men jag har mått lite bättre idag.Så nu är det prover på fredag som avgör om jag får behandling på Måndag.Hoppas Hoppas.
Resten av dagen var lugn.Har vilat och sovit en hel del.Kroppen behöver tydligen det.Så har vi tittat på Uppdrag Granskning, kan bara säga usch för en sådan läkare.
Nu ska jag ha lite Te och en smörgås.Äter mest mörkt hembakat bröd,men i dag föll jag för en stor påse med Tekakor.Gott någon gång ibland.
Solen har varit så fin nästan hela dagen idag,men det är fortfarande minusgrader ute ändå.Men såg att det framåt helgen skulle bli varmare .
Nu är det - 3,1 gr kallt .Vi hörs i morgon / Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar