fredag 11 mars 2011

Let's Dance !!

Ja så var der fredag igen.Oj vad fort veckorna går.Men för min del är det bra.Är så glad att det bara är två behandlingar kvar nu. En nu på tisdag ,och en tre veckor senare.Så tar det väl någon månad för kroppen att ställa om sig.Men den slipper fler gifter i varje fall.
Den här omgången har jag inte mått så bra.Är trött trots att jag fick blod.Så blodvärdet är säkert för lågt nu med. Det känner jag av .Är trött och lite yr.Så mår jag mer eller mindre illa hela tiden.Men det blir inget mer som tur är. Så fryser jag väldigt mycket.
Nu har vi tittat på Dansarna.Men jag var tvungen att lägga mig på en säng och titta.Men jag ska försöka titta på hur det går om en stund.
Jag har druckit lite Te och smörgås,det går bra med hjälp av tabletter mot illamående.
Nu är det 0 gradigt ute.Såg att det ska bli en hel del sol framöver (Skönt)     Kram på er / Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar