lördag 26 mars 2011

En mycket lugn Lördag

I dag har jag mått bra hela dagen,förutom att jag känner att det är något som oroar kroppen.Men det måste det ju vara.Maten smakade bättre idag,alltid något.Vi åt Rotmos med Köttkorv och sallad ,och ett glas öl till.Och jag kände vad det smakade. Det har varit sol idag ,men rätt så kyligt.Men det blir säkert bättre.Kanske snart dags att göra i ordning på altanen.Men måste skaffa några nya dynor.Vad skönt när man kan sitta och njuta ,och grilla ute.Vi har en Gasolgrill. Det fungerar bra för oss. Blir varmt direkt ,så då är det bara att lägga på.
Nu har jag anmält mig till den Brevkursen jag skrev om.Det kommer på Onsdag det första.Så kommer det ett i veckan i 8 veckor.Jag har ju läst på en hel del ,så jag vet vad LCHF kost är. Ta bort kolhydrater i möjligaste mån.Potatis, Ris, Pasta,Bröd och framförallt socker.Och lägga till mycket fett i stället.Men jag kanske måste vänja magen ett tag nu. Smyga in så sakta.Men min läkare hade inget att invända. Det störde inte behanblingarna..Och det är ju förresten bara en kvar , så det går säkert bra. Ni som inte kollat gör gärna det http://www.lifzone.se/ .
Det går t.o.m att baka bröd på ett annat sätt. Jag har handlat en del för det också.Men det berättar jag när jag provat först.
Nu får ni ha en fin fortsättning på kvällen / Monica !

1 kommentar:

  1. hej skönt höra at du verkar må skapligt. Jag har läst lite om LCHF, får se om de är nåt som man kan pröva. Hoppas du får enbra kväll jag är trött i kroppen varit på loppis hela dagen inte blev de bra heller gick back, men ha r prövat iaf men här i stan verkar d e dåligt. Nu får du ha d e bra vi hörs. kram annelie

    SvaraRadera