söndag 13 mars 2011

Söndag Kväll

Kan bara säga att ni som inte läste igår kan göra det .För jag mår precis lika illa idag.Börjar oroa mig lite för dom två återstående behandlingarna.Men det måste gå,oavsett hur.
Idag ville jag bara äta lite Kalvsylta med rödbetor och lite potatis.Alf fick äta kottlett mm själv.Och nu krånglar magen ordentligt Får springa i ett kör.Ska ner till Vårdcentralen och ta prover i morgon,men jag tror Alf får följa med mig.Om jag börjar må illa när jag kör är ingen höjdare.Och yr är jag också nu.Det är nog blodvärdet som är lågt igen.
Vi har precis tittat på Solsidan nu.men det är nog lite småfjantigt tycker nog jag.Men det är väl så det ska vara antar jag.
Tror inte jag ska titta något mer på TV Har ju sett dom filmerna som börjar nu.Kanske en bok om jag orkar konsentrera mig såpass.
Här är det nu 0 grader som vanligt.  Kram mina vänner / Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar