söndag 27 mars 2011

Söndag kväll

Jag mår fortfarande väldigt bra, nästan så jag är lite förvånad.Men det kanske kommer.Så var det förra gången,först var jag pigg, men sedan mådde jag illa i 2-3 veckor.Klarade mig med mediciner, men det kändes inte så bra.I dag åkte vi till Forshaga och handlade en del .Nu har jag det mesta hemma för att börja med LCHF .Vet inte om jag ska börja försiktigt eller vara hård direkt.Beror på hur magen sköter sig.Jag ska baka ett eget bröd,som består av olika fröer nötter mandel och en del till.Men absolut inget mjöl i.Tror jag ska göra det i morgon.Så ska jag steka en hel del köttfärsbiffar med grädde och ägg i + en del annat.På onsdag räknar jag med att få material till Brevkursen jag beställt.Och jag har läst på en hel del så jag vet vad det handlar om.
Ska man bort får man väl stoppa ner lite att ha med sig ,det går ju bra.Lite ost och nötter kanske.Går bra till kaffet.
Alf tittar på en film nu ,den sista Stig Larssons .Jag tycker det var för hemskt så jag avstår.Ska försöka läsa böckerna istället.Däremot såg vi på Mästarnas Mästare, det var roligt och spännande att se på.
Nu ska jag ta en kopp TE med något till,sedan är det dags för sängen.
Kram på er / Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar