tisdag 15 mars 2011

Tråkig Tisdag

Ja det blev en tråkig Tisdag,utan behandling.Det tycker jag var synd,för jag börjar ju närma mig slutet .Nu drar det ut på tiden.Men hoppas det går nästa vecka nu.
Jag har mått skapligt under dagen.Men nu i kväll har jag känt av illamåendet igen.Vill inte riktigt ge med sig.
Har tittat på Halv Åtta nu och om en familj som ska skaffa hund .Dom hade 6 st att välja på Det var roligt att se.Kommer nog många raser i dom andra 9 programmen.
Nu ska jag snart ta lite Proviva och en smörgås.Så blir det nog Karlavagnen sedan.  Ha det bra / Monica !

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att det du mår tillräckligt bra för behandlingen nästa vecka. Håll dig ifrån stora folkmängder så du inte åker på nån förkylning också. Det finns gott om dom där ute...
    Det är alltid extra jobbigt när man börjar närma sig slutet av en behandling och den drar ut på tiden, man vill ju bli frisk så fort som möjligt.
    Önskar dig en fin torsdag med massor av sol.
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. hej visst var de kul detta program om hundarna, hoppas du nu får till din behandling så du kommer på rätt köl snart, hoppas du haft en bra dag och ta hand om dej kram annelie B

    SvaraRadera