onsdag 30 mars 2011

Canal Digital

Har inte så mycket att skriva idag.Men kan ju nämna att vi fått Canal Digital installerat nu. Vi fick ett jättebra erbjudnade,med en inspelningsbar box tom titta på ett program och spela in ett annat samtidigt.Den fick vi gratis + 3 månader med alla kanaler ,även slutspel i Hocky. Sedan får vi välja hur vi ska ha.Blir säkert familjepaketet ,och då ingår 14 HD kanaler också.
I dag är jag lite trött,har inte vilat något .Får väl bli sängen lite tidigare kanske.
I dag kom det en pärm med det första matrialet i den brevkurs som jag beställt .Så nu ska jag börja plocka bort lite kolhydrater.Får ta det lite försiktigt i början.Det blir spännande .Får ett brev i veckan i 8 veckor.
Jag kommer igen i morgon kväll.  Kram Monica !

1 kommentar:

  1. Då får du massor av tv program att titta på då..vi har en inspelningsbar dvd som är toppen,den är så lättskött så jag lärde mig den med en gång.
    Spännande med brevkurs, jag förmodar att det har med mat att göra eftersom du skriver om kolhydrater. Lycka till, hoppas den är bra, du kanske kan informera lite längre fram.
    Kram Annelie

    SvaraRadera