torsdag 17 mars 2011

Torsdag med dans

Ja jag orkade åka med på dansen i dag också.Men visst var det jobbigt,men så roligt.Jag vilade mig extra mycket under dagen.Allt jag gjort är att fixa lite mat ,och lite kaffe och smörgåsar till dansen.
Tror inte det blir någon TV idag .Blir nog snart sängen och lite Karlavagnen.Det värsta är att jag somnar ifrån radion väldigt ofta.Det gjorde jag inte förrut .Då lyssnade jag alltid till kl 24:00 och därefter nyheter mm.Men dit kommer jag inte nu.Så Alf får för det mesta gå upp och stänga av.
I morgon fm ska jag och ta nya prover.Hoppas dom är bra ,då får jag behandling på Måndag. Efter det ska vi åka och handla en hel del.
Sedan blir det städning,det är ett måste nu.
Nu är det - 1,1 gr kallt  Kram alla  / Monica !

1 kommentar:

  1. hej här är värsta snövädret. kul att du kunde var med, de ger lite energi att komma hemmi från ett tag. Hoppas de gick bra med proverna, Hoppa du får en bra fredag, jag är lite avslagen i dag har ingen ork men jag har gjort köttfärslipa i alf, Ska nu vila lite tror jag. Ta hand om dej vi hörs . ........ annelie

    SvaraRadera