onsdag 9 mars 2011

En blåsig snöig dag

När vi åkte i morse började det snöa,och vad det blåste Men det gick bra på Vårdcentralen och Apoteket.Vi träffade en bekant som heter Börje Han har hjälpt oss med Tvn några gånger Han hade åkt buss till Deje från Munkfors.Så Alf erbjöd sig att skutsa honom hem .för det var långt mellan bussarna.Dom skutsade hem mig först.så kom Alf hem med semlor Det smakade gott.Jag är inte helt ok i dag heller .Men det blir nog bra snart.Till middagen blev det Nötfärsbiffar från frysen Det gick också bra.Hade god sås från steken kvar (från i söndags)Rivna morötter till också. Jag kan alltså äta som vanligt,men däremellan mår jag lite illa.
Halv Åtta Hos Mig var bra idag också.Tror jag ska ta något recept igen.
Tror inte det var något mer intressant på tv.Så det får nog snart bli Radion istället.
Nu är det precis på 0 ute Såg att på fredag skulle solen komma tillbaks,men bara för en dag tror jag .Kram på er / Monica !

1 kommentar:

  1. älskar dig mor..var det bra med börje?

    kram

    SvaraRadera