lördag 12 mars 2011

Illamående tyvärr

Lördag kväll !

Ingen vidare lördag idag. Ungefär som i går.Men jag tar mina tabletter mot illamående,så då kan jag i varje fall äte lite.Jag förstår att kroppen börjar säga ifrån nu.Är väl nöjd på alla gifter den fått. Min dotter säger att många klarar bara fyra Cellgiftsbehandlingar.Men jag ska klara två till .Det måste gå.Då är jag mer säker att behandlingen har lyckats.Jag får väl hålla mig inne och hemma om det blir besvärligt.Har ju sommaren att se fram emot. Trivs så bra här vi bor nu.Ska bli roligt att möblera på terassen.Och skaffa lite blommor mm.
Nu går melodifestivalen här .Men jag har inte lyssnat så mycket Får väl höra upp om en stund .
Här är det 0 gradigt Bra så tycker jag. Ha det så bra / Monica !
Tack ni vänner som kommenterar vad jag skriver .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar