torsdag 10 mars 2011

Torsdagsdans

Jag tog det väldigt lungnt hela förmiddagen.Var illamående fram o tillbaks.Men tog tabletter så jag kunde äta lite lätt i varje fall.Lite soppa och en smörgås till middag.men det duger bra ibland.Så jag gjorde mig i ordning och följde med på dansen,och det gick hyfsat bra.Det är ju så roligt att träffa alla man känner.Men vädret kanske ställde till det idag,för vi var mycket mindre än förra gången.Det snöade en del i eftermiddags ,och enligt SMHI skulle det komma en del. Men det gjorde det inte.Men vi som var där hade roligt i alla fall.Nu ska jag kolla runt här en stund Se om jag har några vänner eller kanske barn på Facebook
Sedan blir det sängen och Karlavagnen Ha det så bra / Monica !

1 kommentar:

  1. Så roligt att du orkade komma iväg på dansen, det brukar kunna ge lite energi att komma iväg och träffa vänner som man tycker om.

    Hoppas ni slipper mer snö nu, här lös solen så fint hela förmiddagen och rätt vad det var mörknade det och snön föll så tät så man knappt såg ut.
    Det ser ut att bli en seg vår i år, fast det är klart vi är ju inte i mitten av mars ännu, så det är väl lite för mycket begärt att våren ska vara här ...
    Ha det så bra Monica och trevlig helg till dig !
    Kram Annelie

    SvaraRadera