måndag 14 mars 2011

Ingen behandling i morgon

Tycker jag kände mig lite bättre idag.Men i eftermiddag började det igen.Och magen är kass .Så kom det telefonsamtalet jag inte ville ha.Strax efter kl 15:00 ringde min sköterska från lassarettet.Hon hade fått proverna jag var och tog i morse.Och tyvärr var ett prov inte bra (Trombycyterna)så behandlingen måste flyttas fram en vecka.Ska ta nya prover på fredag ,så får jag komma på måndag om det är bra då.Detta var inget roligt ,det flyttar ju allt framåt .Men inget att göra något åt.
Det är väl tur att dom är noga med prover ,så man får finna sig .
Det har varit en solig dag idag,satt ute en stund,det var skönt.
Nu får det bli Gynekologen i Askim,i brist på annat .Sedan kanske det blir sängen och Karlavagnen.
Det är 0 gradigt nu också  Kram på er / Monica !

2 kommentarer:

  1. Styrkekramar till dig, du är en riktig kämpe Monica.
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Jag tänker på dej min vän. Du gör det bra som kämpar vidare. Här är det sol med varje dag nu men kalla nätter.

    Många kramar till dej önskar Sonja

    SvaraRadera