lördag 2 april 2011

Dansat mig trött !

I går glömde jag skriva.Kom inte hem förrän kl 23:30,skulle skriva, men efter något att äta så blev det glömt.Vi åkte till Skoga på dans.Man åker mot Hagfors,men svänger till vänster i stället.Det var mycket folk där.Alldeles för mycket för den lokalen.Vi var 170 dansande där,inkl en buss från Malung.Holens spelar bra förstås,men alldeles för trångt ,och dom knuffade väldigt.Så jag valde att dansa dom flesta lungna danserna.Det gick lite bättre. Ja det gick skapligt att dansa två kvällar.Och Alf älskar att dansa,och jag sitter gärna och tittar och lyssnar.
I dag hade vi städningen kvar,det gick lite trögt för mig.Har även sorterat några kartonger med sommarkläder.Ville se vad jag hade ställt undan när vi flyttade hit.Så nu har jag lite ordning i garderober och hyllor.
Vi åt middag rätt så sent,men ska ta något lätt nu.annars har jag svårt att sova.Håller på att ladda för LCHF nu.Ska ta bort bröd ,potatis socker mm nu först.Min mage är lite känslig nu,så jag får ta det lite försiktigt.
Här har det varit mulet och grått hela dagen,ingen värme alls,som det var lovat.Men det kanske kommer får vi hoppas. Kram på er/ Monica !

1 kommentar:

  1. hej men va kul att du kunde var på dansen, du är duktig. Och så har du fixat med sommargarderoben. Hoppas de blir riktig bra snart.Jag ska oxå försöka ta tag i mitt ätande så de blir bättre o rätt mat som man mår bra av, men är inte motiverad riktig än, annars så går de sin gilla gång här packar nån grej då och då.I morgon är rehab igen, veckorna går så fort. vi får höras igen ta hand om dej, kram vännen

    SvaraRadera