fredag 8 april 2011

En bra fredag

Sov alldeles för länge idag,sov dåligt i natt av någon anledning.efter frukost började vi städa. Men det går fort när man hjälps åt. Men oj så ont i ryggen och mitt högra ben jag haft idag.Dansen igår förstår jag.Så det får man ta.
Till middagen idag blev det Fläskpannkaka på LCHF vis.Ingridienser var ägg,vipgrädde,keso,ost och bacon.Det var gott men mäktigt.Men mätt blev jag.Sedan bakade jag Cocostoppar enligt LCHF.Det hade vi till kaffet.Och nu tar Alf TE och smörgås,jag nöjer mig med en Smoothie bestående av Turkisk Yoghurt (10%)vispgrädde och blåbär samt lite vaniljarom,så tillsatte jag lite vatten.Det var MUMS. Jag har mycket blåbär ifrysen så det kommer det att bli många glas.
Nu ska jag titta på ett inspelat program och lyssna på karlavagnen som handlar om Motorcyklar och raggarbilar,låter roligt tycker jag.
Ha det bra alla / Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar