lördag 16 april 2011

Lördag kväll !

Tänk vad veckorna går fort.För min del är det kanske bra,så det går fortare för kroppen att tillfriskna.Jag är alltid lite hängig på 5-6 dagen efter behandling.Lite lätt illamående.Men det är överkomligt.Lite värre är det med all denna värk som pinar kroppen.Mår ju inte så bra av alla dessa mediciner heller.
Hur som helst så städade vi i förmiddags.Tvättat och stökat lite också.Till Middag blev det Oxfile,med en god sås (Pommes) lite tog jag,och en god sallad.
Alf tog en tur på MCn,bland annat handlade han .Jag känner mig så vinglig i benen så jag är glad om jag slipper.
Varm o skönt har det varit i solen idag.Satt ute en bra stund. Skönt !
Ha en fin kväll / Monica !

1 kommentar:

  1. Vi åt också oxfilé, det är så himla gott. Hoppas du mår bättre idag och inte känner dig så vinglig. Är medicinerna sådana som du ska fortsätta med, eller är det något du kan se en ände på ? Det är ju inget vidare att behöva ta tabletter som gör så man mår dåligt...men ibland har man ju inte så stort val.

    Idag har jag haft alla mina barnbarn här i dag och jag känner mig väldigt glad och rik över att ha så fina barn och barnbarn.
    Kram till dig vännen, sköt om dig <3
    Kram Annelie

    SvaraRadera