onsdag 13 april 2011

Dagen efter sista !!!

Det känns fortfarande bra att den jobbigaste tiden är över.Även om jag inte mår särskilt bra idag.Är knallröd om kinderna ,varm och kall om vartannat.Maten smakar pyton. Hur nu det smakar.Alla säger att det är en blysmak.Vet jag inte heller.Men äckligt är det några dagar.Men jag har ialla fall ätit så jag klarar mig bra.Försöker hålla den nya kosten nu LCHF.Men lite fusk blev det ett par dagar innan behandlingen.Blev trött och lite illamående.Vet inte om det var brist på Kolhydrater.Och igår som det tog 8 tim på sjukhuset,då var jag tvungen att äta det som fanns där.Men det gick rätt så bra. Och nu ska jag försöka ge det en ärlig chans.Ska man bort får man väl ta något med sig,eller tala om att man vill ha något alternativ.
Får se om det blir någon dans för mig i morgon.Känns inte så idag. 2 dagar emmelan är lite tidigt.men jag har ju lyckats alla gånger utom en som vi fick åka hem efter en stund. Kan ju kanske sitta och titta på om jag mår något sånär.Rapport kommer imorgon kväll. Kram / Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar