måndag 4 april 2011

En helt vanlig Måndag

I dag har jag försökt starta med den nya kosten.Åt en omelett av 2 ägg och 2 msk grädde och bacon i till frukost Sedan drack jag kaffe med mycket grädde i.Till middag blev det laxfile med broccolimos och Romsås och för en stund sedan Kaffe med grädde igen och ost och nötter Tror jag klarar mig så.Äter ju inte frukost förrän ca 10:30 ,så då blir det ju ingen lunch.Kanske får försöka ändra på dessa tider .Alf har som vanligt varit på sin matlagning .6 gubbar som lagar mat och trivs tillsammans.
Det var varmt och soligt idag Satt en stund ute på verandan i solen Det var skönt.Nu ska vi snart titta på Gynekologen från Askim.Där är det besvärligt för alla inblandade tror jag.
Jag kan tilläga att jag mår väldigt bra,har gjort det i 2 veckor nu.Hoppas det blir behandling nästa tisdag nu.Det blir min sista SÅÅÅ skönt så !!
Ha det så bra alla / Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar