torsdag 7 april 2011

Dans i kväll som vanligt på torsdagar

Tog det rätt så lungt under dagen Låg länge som vanligt Tycker det är så skönt att ligga och lyssna på radion och även slumra lite,när Alf är ute med hundarna,så får han äta gröt och oftast läsa tidningen ifred innan jag går upp. Efter frukosten duchade jag ,så det var gjort .Det är ju Torsdag och Dans.Alf bytte däck på bilen idag,för nu ska det väl inte bli någon mer snö får vi hoppas.
I dag åt vi Köttfärsbiffar med mycket grädde i och många ägg och kryddor.Jag åt varma och kalla grönsaker till ,och några skedar Romsås.Så gjorde jag i ordning massäck till dansen.Vi var 66 st idag och jag dansade en hel del.Är ju så roligt.Synd bara att jag inte vågar dansa gammaldans nu.Men det spelas bara ungefär 4 st på en kväll.Så för min del går det bra ändå.
I morgon blir det att städa igen ,blir en del efter hundarna ,kanske efter oss också. Sedan blir det nog en lugn helg. Hörs mer i morgon / Monica !

1 kommentar:

  1. hej du ligger i ser jag då är du i form så pass endå. kul att du har dansen de ger både den sociala o motion. Jag skulle nog oxå vilja dansa men de får se om de blir nån gång. I dag har vi tvättat bilen, vi hjälps åt me den ,jag tycker de är ganska kul endå blir motion, vi var till macken för de är där vi får vara, när man inte har egen gård. Du får ha en bra fredag kväll///// annelie

    SvaraRadera