måndag 11 april 2011

Behandling i morgon !

Ja äntligen är det dax för min sista cellgiftsbehandling.Min första var i mitten på December.Så det har varit en kämpig tid.Mått både bra och dåligt. Har varit så trött några dagar nu,så antagligen blir det blod också i morgon. Och det kanske det blir ytterligare en gång efteråt.
Men att det är slut på detta nu känns väldigt skönt.Och eftersom den röntgen jag gjorde förrut inte visade något varken i rygg mage buk mm så är jag klar när detta är över. Får gå på kontroller var tredje månad i ett år, sedan blir det glesare.Jag räknar med att må helt bra framåt midsommar. Så är jag nyfiken på hur mitt nya hår kommer att vara.Mörkt eller ljust eller grått.Tjockt eller tunt.Ja det är många funderingar man har.
Nu ska jag gå och lägga mig ,får gå upp tidigt i morgon .Ska vara på Sjukhuset kl 9 redan. Hörs i morgon / Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar